1.POWER BANK za Teslo Model S z zadnjim pogonom
Za Teslo model S smo naredili prenosni zalogovnik energije, ki lahko eno uro in pol dovaja 4 kW pri 230V AC. Power bank tehta 40 kg in ga je možno brez vrtanja ali sprememb na vozilu vstaviti v odprtino pod prednjim pokrovom Tesle S z zadnjim pogonom. S to napravo lahko polnite električno vozilo, lahko pa tudi nanjo priključite kateri koli omrežni porabnik do 4 kW. Izhod je preko dveh šuko vtičnic. power bank bo za kupce na voljo do konca leta 2019.
2. Polnilna postaja z dinamičnim polnjenjem : Razvili smo polnilne postaje z dinamično regulacijo polnjenja. To pomeni, da se moč polnjenja vozila prilagaja obremenitvi na glavni varovalki: bolj, kot je ta obremenjena, manjša je moč polnjenja in obratno.
3. Metron 7 : Električni avto z dometom 700 km je naredil že 130000 električnih km in ni več nov projekt, je pa še vedno eden najboljših. Pogon je Letrikin PM motor in kontroler, napetost baterije je 350V, končna hitrost preko 160 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h pa pod 10 sekund. Na avtu je vgrajenih dosti inovacij, ki smo jih preizkušali na dosedanjih vozilih, nekatere pa so v praksi uporabljene prvič. Avto je bil slovenski publiki prvič predstavljen na Internavtiki v Portorožu maja 2014
11.april: Metron 7 je prevozil svoj prvi km!
11.april: Zakaj ne gre?? Letrikini razvojniki se trudijo, avto uro kasneje spelje…
Letrikin PM motor za Metron 7
Danes 4.11.2013 smo pričeli z delom na projektu METRON 7. Prve vtise prikazujeta spodnji sliki.