Naš novi avto Metron 7, s katerim smo želeli dokazati, da je možno narediti električni avto tudi za srednje in dolge razdalje. Avtomobil ima slovensko srce: motor in krmilnik podjetja LETRIKA. Zaradi odličnega kombiniranega izkoristka motorja in krmilnika (med 91% in 96%), baterijskih celic z visoko gostoto energije (187 Wh/kg) in dobrega koeficienta upora je Metron 7 avtomobil z največjim dometom na svetu, kar smo dokazali na WAVE 2014, kjer je zmogel 130 km večji domet od Tesle S. 12.oktobra 2014 je prevozil pot od Bleda do Dubrovnika (726 km oz 736 km do točke polnjenja in 5000m dviga) brez vmesnega polnjenja. Metron 7 ima maso 1750 kg in je registriran za 5 oseb, zadaj ima pa kompleten prtljažni prostor, enako oz celo več, kot serijska Mazda 5. Kadar je vstavljena dodatna 12 kWh baterija ima prtljažni prostor enak serijski Mazdi 5. Kdor ne verjame, naj pogleda spodnjo sliko, ki je z rekordne vožnje Bled – Dubrovnik (na vmesnem postanku v Paklenici). Masa vseh baterij skupaj s škatlami in povezovalnim kablovjem je slabih 500 kg, dodatna baterija ima še dobrih 65 kg (kadar je vstavljena). S tem avtomobilom smo do 1.1.2015brez okvar prevozili 22000 km.

Pa še ena slika, da se utiša nakladanje tistih, ki trdijo, da je bil avto do strehe napolnjen z baterijami… prtljažnega prostora ima natanko toliko, kot serijska Mazda 5 in ja, postanek v Starigradu sva izkoristila tudi za plezanje v Paklenici :).
Galerija slik od začetka do konca predelave:
- Določanje položaja baterij
- Motor je zunaj
- Izrezi za baterije, pogled od spodaj
- Izrezi za baterije, pogled od zgoraj
- Motor LETRIKA z montirano adaptersko ploščo, vztrajnikom s sklopko in jermenico za pogon kompresorja klime
- Montaža motorja
- Neskončne vezave
- Kompresor klime na mestu
- Hladilnik za motor (levo) in krmilnik (desno)
- ALU škatla za baterije in VN škatla
- ALU nosilci
- Krmilnik LETRIKA
- Testna vožnja 13.4.2014
- Programerja LETRIKA
- Prva vožnja
- Pod pokrovom
- VN škatla
- Nova podoba
- Pred odhodom na WAVE 2014
Tehnični podatki: